από την συλεκτική σειρά ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ (φ.Μ.Κυμάκη) |
Μονή Φιλοθέου - παράσταση βασισμένη στην αντίστοιχη ξυλογραφία - έργο του χαράκτη Γ.Μόσχου
Σήμερα 3 Μαρτίου
Αγίου Κλεονίκου , Αγίου Θεοδωρήτου
Χρόνια πολλά !!
Κλεόνικος, Θεοδώρητος
για μεγέθυνση ροδάκι |
Γειά σας και χαρά σας! ......... Λίγο πολύ όλοι την έχουμε την δόση μας και εγώ λίγο παραπάνω και επιπλέον μια δόση αυτοσαρκασμού ......... Ελπίζω να σας αρέσει το περιεχόμενο που δημιουργώ εδώ κάθε μέρα ...... Σας ευχαριστώ!
Αρχικά δούλεψε σαν υπάλληλος συμβολαιογραφείου, άρχισε όμως να ασχολείται περισσότερο με τη μαγειρική εργαζόμενος στο εστιατόριο του θείου του. Ο θείος του ήταν ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου και εστιατορίου "Ακταίον" στο Νέο Φάληρο.
Σπούδασε για ένα χρόνο μαγειρική στη Βιέννη και γυρνώντας εργάστηκε για διάφορες πρεσβείες. Έγινε αρχικά γνωστός με το περιοδικό "Οδηγός Μαγειρικής" που άρχισε να εκδίδει το 1910, που περιείχε -εκτός των συνταγών- διατροφικές συμβουλές, διεθνή κουζίνα, νέα για τη μαγειρική κ.α.
Το 1919 έγινε διευθυντής του ξενοδοχείου "Ερμής", ενώ τον επόμενο χρόνο έφυγε για την Αμερική, όπου δούλεψε σε μερικά απ' τα ακριβότερα εστιατόρια του κόσμου, κάνοντας παράλληλα και ανώτερες σπουδές μαγειρικής, ζαχαροπλαστικής και διαιτολογίας.
Γύρισε στην Ελλάδα το 1932, ίδρυσε μια μικρή σχολή μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής και κυκλοφόρησε το γνωστό βιβλίο του με συνταγές, που όντας ο πρώτος ολοκληρωμένος οδηγός μαγειρικής, γνώρισε πάνω από δεκαπέντε επίσημες ανατυπώσεις τις επόμενες δεκαετίες.
Επηρεασμένος απ' τη γαλλική κουζίνα, υπήρξε εκσυγχρονιστής της ελληνικής κουζίνας, καθώς χάρη σ' αυτόν οι Ελληνίδες νοικοκυρές έμαθαν τη μπεσαμέλ, τα πιροσκί και τη μπουγιαμπέσα, πράγμα που κατά μερικούς ισοδυναμούσε με νόθευση της ελληνικής κουζίνας με ευρωπαϊκά στοιχεία.
Το όνομά του είναι σήμερα συνώνυμο των οδηγών μαγειρικής, ενώ χρησιμοποιείται και σαν πείραγμα προς κάποιον που ξέρει να μαγειρεύει πολύ καλά. Πέθανε στις 2 Μαρτίου του 1958 και κηδεύτηκε την επόμενη ημέρα στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών. από την βικιπαίδεια
Έχει χαρακτηριστεί ως Το όγδοο θαύμα του κόσμου, μια φράση που χρησιμοποιείται πολύ στις ταινίες που έχει εμφανιστεί. Ο χαρακτήρας εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο μυθιστόρημα της ταινίας King Kong του 1933 από την RKO Pictures, με την πρεμιέρα της ταινίας να πραγματοποιείται δύο μήνες αργότερα.
Η ίδια η ταινία αντιμετωπίστηκε με καλό μάτι από την αρχική της κυκλοφορία ως και τις επανακυκλοφορίες της. Μια συνέχεια ακολούθησε γρήγορα, την ίδια χρονιά, με τον τίτλο The Son of Kong, με τον Μικρό Κονγκ. Στη δεκαετία του 1960, η Toho παρήγαγε μια ταινία με τον Κινγκ Κονγκ να συγκρούεται με τον Γκοντζίλα της Toho, με τίτλο King Kong εναντίον Ο Godzilla (1962), και μια άλλη ταινία με τον Κινγκ Κονγκ, με τίτλο King Kong Escapes (1967), με βάση το The King Kong Show (1966-1969) από την Rankin / Bass Productions.
Το 1976, ο Ντίνο ντε Λαουρέντις δημιούργησε ένα μοντέρνο remake της αρχικής ταινίας με σκηνοθέτη τον Τζον Γκουίλερμιν. Μια συνέχεια, με τίτλο ο Κινγκ Κονγκ Ζει, ακολούθησε μια δεκαετία αργότερα με μια Θηλυκιά Kong. Ένα άλλο remake του πρωτότυπου, που αυτή τη φορά διαδραματίζεται το 1933, κυκλοφόρησε το 2005 από τον σκηνοθέτη Πίτερ Τζάκσον.
Η πιο πρόσφατη ταινία με τον Κινγκ Κονγκ είναι η ταινία, Κονγκ: Η Νήσος του Κρανίου (2017), που διαδραματίζεται το 1973,και είναι μέρος του MonsterVerse της Legendary Entertainment,το οποίο ξεκίνησε με την επανεκκίνηση του Godzilla το 2014. Μια συνέχεια, με τίτλο Godzilla Vs Κong, όπου για άλλη μια φορά, οι συγκεκριμένοι χαρακτήρες συναντιούνται και συγκρούονται, προγραμματίζεται για το 2021.
Ο χαρακτήρας του King Kong έχει γίνει ένα από τα πιο διάσημα εικονίδια ταινιών στον κόσμο, έχοντας εμπνεύσει μια σειρά από sequels, remakes, spin-off, μιμητές, παρωδίες, κινούμενα σχέδια, βιβλία, κόμικς, βιντεοπαιχνίδια, βόλτες σε θεματικά πάρκά και μια θεατρική παράσταση. Ο ρόλος του στις διάφορες αφηγήσεις ποικίλλει, από ένα εξωφρενικό τέρας έως ένας τραγικός αντιήρωας.
από τη βικιπαίδεια
φωτ.από έντυπο |
Τα υλικά είναι :
4 αυγά
100 γραμμάρια ζάχαρη
50 γραμμάρια κορν φλάουρ
50 γραμμάρια αλεύρι
άχνη ζάχαρη για πασπάλισμα
Πώς θα τα φτιάξουμε:
Ξεχωρίζουμε τα ασπράδια και τα χτυπάμε με τη ζάχαρη σε μίξερ μέχρι να γίνει η μαρέγκα.
Όταν τελειώσει το mixing προσθέτουμε σιγά σιγά το αλεύρι και το κορνφλάουρ κοσκινίζοντας
Ανακατεύουμε απαλά καθώς προσθέτουμε και τους κρόκους
Όταν γίνει ομοιόμορφο το μείγμα το βάζουμε σε κορνέ και φτιάχνουμε μπαστουνάκια πάνω σε λαδόκολα.
Τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο σε 200 βαθμούς για 15 λεπτά περίπου μέχρι να πάρουν χρώμα.
Όταν τα βγάλουμε από το φούρνο αφήνουμε για 10 λεπτά και μετά τα πασπαλίζουμε με την άχνη.
Καλή επιτυχία!
Γραμματόσημο ΕΛΤΑ σειρά ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ (φ.Μ.Κυμάκη) |
Χρόνια Πολλά!!!
Κύρα , Μαράνα
για μεγέθυνση ροδάκι |
Οι
Οσίες Κύρα και Μαράνα κατάγονταν από τη Βέρροια (Χαλέπι) Συρίας με καταγωγή
επίσημη και ευγενική, και ανάλογη μόρφωση. Αφοσιωμένες στην πνευματική ζωή και τον ησυχαστικό βίο εγκατέλειψαν τον κόσμο για τον πνευματικό αγώνα. τους συνεχίζοντας με
ταπεινοφροσύνη και αγαθοεργίες τη ζωή τους.Έτσι, αφού έζησαν, κοιμήθηκαν με ειρήνη.
sansimera.gr |
Ο Νίκος Χατζηκυριάκος Γκίκας γεννήθηκε στην Αθήνα στις 26 Φεβρουαρίου 1906. Πατέρας του ήταν ο καταγόμενος από τα Ψαρά αξιωματικός του Βασιλικού Ναυτικού Αλέξανδρος Χατζηκυριάκος. Μητέρα του η Ελέλε Γκίκα, της γνωστής οικογένειας Γκίκα, η οποία είχε εγκατασταθεί στην Ύδρα. Ο μικρός Νίκος βρισκόταν κάθε καλοκαίρι στο νησί και αυτή η διαμονή του επηρέασε την καλλιτεχνική του δημιουργία. Οι γονείς του, με την παραίνεση του σχολείου του, στο οποίο είχε απαλλαγεί από το μάθημα της ιχνογραφίας λόγω εξαίρετων επιδόσεων, αντιλαμβανόμενη το ταλέντο του νεαρού τον έστειλε να μαθητεύσει αρχικά κοντά στον Βασίλη Μαγιάση (1917) και, το 1921, στον Κωνσταντίνο Παρθένη.
Το 1922 ολοκληρώνει τις εγκύκλιες σπουδές του στο Λεόντειο Λύκειο και αρχικά εγγράφεται στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 1923 εγκαταλείπει τη Σχολή και την Αθήνα, μετοικώντας για σπουδές στο Παρίσι, όπου εγγράφεται στη Σορβόννη, παρακολουθώντας μαθήματα γαλλικής και ελληνικής φιλολογίας και αισθητικής. Το 1923 συμμετέχει σε ομαδική έκθεση στη γκαλερί Salon des Independants. Τον επόμενο χρόνο εγγράφεται στην Academie Ranson, όπου παρακολουθεί μαθήματα ζωγραφικής, με καθηγητή τον Ροζέ Μπισιέρ (Roger Bissiere) και χαρακτικής με καθηγητή το Δημήτρη Γαλάνη, συμμετέχοντας παράλληλα σε αρκετές ομαδικές εκθέσεις.
Η πρώτη ατομική του έκθεση οργανώνεται το 1927 στην Galerie Percier στο Παρίσι. Το 1928 εκθέτει για πρώτη φορά στην Αθήνα, από κοινού με τον γλύπτη Μιχάλη Τόμπρο στη γκαλερί "Στρατηγοπούλου".Την ίδια χρονιά καλείται να υπηρετήσει τη στρατιωτική του θητεία, την οποία ολοκληρώνει το 1929. Όταν απολύεται νυμφεύεται την ποιήτρια Αντιγόνη Κοτζιά και αναχωρούν μαζί για το Παρίσι.
Το 1930 συμμετέχει στην έκθεση που οργανώνεται στο Salon des Surindépendants στο Παρίσι και στην έκθεση της ομάδας "Τέχνη 1930" στο Ζάππειο Μέγαρο της Αθήνας. Στις εκθέσεις αυτές συμμετέχει και το 1931. Το 1932 δημοσιεύει στο περιοδικό "Πολιτεία" άρθρο σχετικό με τα ιταλικά σχέδια του Μουσείου του Λούβρου. Συμμετέχει εκ νέου στην έκθεση του Salon des Surindépendants.
περισσότερες πληροφορίες εδώ https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%AF%CE%BA%CE%BF