Τρίτη 16 Αυγούστου 2022

Τζόζεφ Νόρμαν Λόκυερ

 

16 Αυγούστου 1920  πέθανε: Τζόζεφ Λόκυερ Άγγλος αστρονόμος

Ο Τζόζεφ Νόρμαν Λόκυερ (Joseph Norman Lockyer, Ράγκμπι Αγγλίας 17 Μαΐου 1836Ντέβον 16 Αυγούστου 1920), γνωστός περισσότερο ως Νόρμαν Λόκυερ (Norman Lockyer), υπήρξε επιφανής Άγγλος αστρονόμος.


Πίνακας περιεχομένων
1 Βιογραφία
2 Συγγράμματα
3 Ταξινόμηση αστέρων
4 Πηγές
5 Εξωτερικοί σύνδεσμοι
Βιογραφία

Στην αρχή χρημάτισε κρατικός διοικητικός υπάλληλος στο Υπουργείο των Στρατιωτικών, ενώ επιδιδόταν σε αστρονομικές μελέτες. Το 1870 έγινε γραμματέας της επιτροπής φυσικών επιστημών και το 1875 διορίσθηκε καθηγητής Αστρονομίας και Αστροφυσικής στο Βασιλικό Κολέγιο των Επιστημών στο Σάουθ Κένσινγκτον, καθώς και διευθυντής του Ηλιοφυσικού Αστεροσκοπείου. Κατά τα έτη 1870 - 1910 προΐστατο των αγγλικών αστρονομικών αποστολών στη παρακολούθηση των ηλιακών εκλείψεων.

Ο Λόκυερ ασχολήθηκε ειδικά με τον Ήλιο και μάλιστα με τη φασματοσκοπική παρατήρηση. Πρώτος αυτός έδωσε την εξήγηση του φαινομένου των «ηλιακών προεξοχών» και μίλησε πρώτος για τη χρωμόσφαιρα. Το 1868 ανακάλυψε συγχρόνως, αλλά ανεξάρτητα από τον Γάλλο Ζανσέν (Janssen) τη φασματοσκοπική μέθοδο παρατήρησης των ηλιακών εκβολών, που μέχρι τότε γινόταν μόνο κατά την ολική έκλειψη του Ηλίου, όποτε και όπου συνέβαινε αυτή. Έπειτα από την ανακάλυψη αυτή η Βασιλική Αστρονομική Εταιρία του Λονδίνου το 1869 τον εξέλεξε μέλος της και το 1872 η Γαλλική κυβέρνηση καθιέρωσε μετάλλιο με τις προσωπογραφίες των Λόκυερ και Ζανσέν. Το 1874 του απονεμήθηκε το μετάλλιο Rumford και το 1892 έγινε αντιπρόεδρος της Βασιλικής Αστρονομικής Εταιρείας, της οποίας και κατέληξε Πρόεδρος το 1903.

Ο Λόκυερ ίδρυσε επίσης, με τη βοήθεια της συζύγου του Λαίδης Λόκυερ, το Αστεροσκοπείο Sidmouth στο οποίο εξακολούθησε τις φωτογραφικές και φασματοσκοπικές παρατηρήσεις του, το οποίο μετά το θάνατό του μετονομάστηκε σε "Αστεροσκοπείο Νόρμαν Λόκυερ". Έγραψε διάφορα αστρονομικά συγγράμματα μεταξύ των οποίων και την κατηγοριοποίηση των αστέρων εκ της φασματοσκοπικής παρατήρησης. Από το 1869 μέχρι του θανάτου του 1920 εξέδιδε το περιοδικό «Nature».

Συνεχιστής της επιστημονικής του έρευνας θεωρείται ο Γάλλος Αστρονόμος Φερντινάν Λυό.

Λευκός καλοκαιρινός πειρασμός

 

Λευκός καλοκαιρινός πειρασμός
Τι χρειαζόμαστε:
350 γρ λευκή σοκολάτα
280 γρ στραγγιστό γιαούρτι
400 γρ κρέμα γαλακτος
4 κ. σούπας άχνη ζάχαρη
5 γρ ζελατίνη
3 κ. γλυκού baileys
1.5 πακέτο μπισκότα digestive (ότ,ι θέλετε εσείς)
150 γρ βούτυρο ή μαργαρίνη λιωμένη
μαρμελάδα φράουλα

Πως το κάνουμε:
Διαβάστε περισότερο: Λευκός καλοκαιρινός πειρασμός http://www.sintagespareas.gr/sintages/leikos-kalokairinos-peirasmos.html#ixzz23of0l2Dg

Γιακόμπ Μπερνούλι

 


16 Αυγούστου 1705  πέθανε: Γιακόμπ Μπερνούλι Ελβετός μαθηματικός και επιστήμονας

Ο Γιακόμπ Μπερνούλι (Jacob Bernoulli, 6 Ιανουαρίου 1655 - 16 Αυγούστου 1705) ήταν Ελβετός μαθηματικός, ένας από τους πολλούς διακεκριμένους μαθηματικούς της οικογένειας Μπερνούλι.

Πίνακας περιεχομένων
1 Τα πρώτα χρόνια
2 Η καθιέρωση
3 Το πλέον γνωστό του έργο
4 Το τέλος
5 Παραπομπές
6 Πηγές
7 Εξωτερικοί σύνδεσμοι
Τα πρώτα χρόνιαΟ Γιακόμπ γεννήθηκε στη Βασιλεία. Ακολουθώντας την επιθυμία του πατέρα του, σπούδασε θεολογία και έγινε κληρικός. Αντιθέτως όμως με τις επιθυμίες των γονέων του σπούδασε επίσης μαθηματικά και αστρονομία. Ταξίδεψε στην Ευρώπη από το 1676 μέχρι το 1682, ενημερωνόμενος για τις τελευταίες ανακαλύψεις στα μαθηματικά και τις επιστήμες, όπως τα έργα του Ρόμπερτ Μπόιλ και του Ρόμπερτ Χουκ.

Πῶς τὰ δαμάσκηνα καταπολεμοῦν τὴν ὀστεοπόρωσι.



πηγή : http://filonoi.gr/damaskina-2/
Πῶς τὰ δαμάσκηνα καταπολεμοῦν τὴν ὀστεοπόρωσι.
 
Ἄλλο ἔνα ἐνδιαφέρον ἄρθρο ἀπὸ τὸν Ἴωνα Μᾶγγο. Αὐτὴν τὴν φορὰ γιὰ τὴν ὀστεοπόρωσι. Ἐνδιαφέρουσες προτάσεις καὶ ἀκόμη πιὸ ἐνδιαφέρουσα ἡ ἐξήγησις.

Αναστρέψτε την Οστεοπόρωση με Δαμάσκηνα



Ο Bahram Arjmandi, PhD, RD λέει πως τα Δαμάσκηνα χτίζουν τα κόκκαλα. Με συγχωρείτε, τα ξερά δαμάσκηνα χτίζουν τα κόκκαλα; Ο Dr. Bahram Arjmandi από το Πανεπιστήμιο της Florida αποδεικνύει ότι τρώγοντας μόνο 10 ξερά δαμάσκηνα την ημέρα ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΕΙ την οστεοπόρωση σε γυναίκες που βρίσκονται σε εμμηνόπαυση.



Σε κλινική μελέτη 58 γυναικών, που τρώγανε 100 γραμμάρια ξερά δαμάσκηνατην ημέρα βελτίωσε τους δείκτες σχηματισμού μετά από μόνο τρεις μήνες, συγκρινόμενο με μια ομάδα ελέγχου που έτρωγε 75 γραμμάρια ξερών μήλων.Αυτό υποστήριξε προηγούμενα μοντέλα με ζώα όπου αυξήθηκε η πυκνότητα των οστών σε μικροσκοπικό επίπεδο. Σε μια άλλη μελέτη σε αρσενικά ποντίκια με χαμηλά επίπεδα τεστοστερόνης παρατηρήθηκαν πλεονεκτήματα, που δείχνει ότι άνδρες με οστεοπόρωση θα επωφελούνταν από μερικά ξερά δαμάσκηνα την ημέρα.

Αυτή η πληροφορία είναι επίκαιρη, λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσφατες αναφορές για κίνδυνο καταγμάτων σε ασθενείς που κάνουν θεραπεία με Bisphosphonate. Τα κόκκαλα είναι ζωντανός ιστός που διαρκώς ανανεώνεται. Οι οστεοκλάστες ξανά απορροφούν τα κύτταρα των κοκάλων. Από την άλλη πλευρά οι οστεοβλάστες κατασκευάζουν νέα κύτταρα.
Όταν αυτές οι διαδικασίες είναι ισορροπημένες έχει κανείς υγιή και γερά κόκκαλα. Όταν οι οστεοκλάστες πάρουν το επάνω χέρι τότε έχουμε περισσότερη καταστροφή του παλαιού κόκκαλου. Αυτό οδηγεί στο οστεοπενικό κόκκαλο , η στο εύθραυστο οστεοπορικό κόκαλο.
Τα περισσότερα φάρμακα αναστέλλουν τους οστεοκλάστες, τα οποία αφήνουν τα κόκκαλα σκληρότερα αλλά πιο εύθραυστα λόγω της αλλαγής της δομής τους. Τα δαμάσκηνα ενεργοποιούν τους οστεοβλάστες, επιτρέποντας τους να παράγουν νέα κύτταρα στα κόκαλα και να αναστρέψουν την οστεοπόρωση. Οι ερευνητές θεωρούν ότι αυτό σχετίζεται με το περιεχόμενο σε Βόριο. Επίσης ανευρίσκεται στα καρύδια και σε άλλα ξερά φρούτα.
Το Βόριο ρυθμίζει τον μεταβολισμό των μετάλλων και τα επίπεδα των ορμονών. Ρυθμίζοντας την απώλεια του Ασβεστίου και του Μαγνησίου στα ούρα, παραμένουν περισσότερα για το χτίσιμο των οστών. Επίσης το Βόριο ρυθμίζει τα οιστρογόνα, τα οποία με την σειρά τους αυξάνουν την απορρόφηση του Ασβεστίου. Τέλος το Βόριο βοηθά στην μετατροπή της βιταμίνης D σε ενεργό κατάσταση που χρειάζονται οι οστεοβλάστες για να χτίσουν νέα τούβλα για τα κόκκαλα.
Τα Δαμάσκηνα βοηθούν το σώμα και με άλλους τρόπους, επίσης. Η αντιφλεγμονώδης δράση των Πολυφενολών στα Δαμάσκηνα αναστέλλουν τους οστεοκλάστες, και βοηθούν στην καλύτερη υγεία της καρδιάς και την ισορροπία της Χοληστερόλης. Οι φυτικές ίνες που επίσης περιέχουν βοηθούν στην υγεία των εντέρων.
Ελάχιστα ρίσκα παίρνει κανείς όταν καταναλώνει δαμάσκηνα. Αυξάνει τα επίπεδα της Insulin-like Growth Factor-I (IGF-I) που μπορεί να μην είναι καλό σε όποιον έχει καρκίνο. Η IGF-I ενθαρρύνει την ανάπτυξη των ιστών και είναι καλή για τα ασθενικά κόκκαλα, αλλά ανεπιθύμητη για τους όγκους. Αυτό αμφισβητείται όμως, καθόσον κάποιοι συγγραφείς πιστεύουν ότι οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες αποτρέπουν τον καρκίνο.
Διάσημα τα Δαμάσκηνα για τις καθαρκτικές τους ιδιότητες, οι περισσότεροι δεν έχουν πρόβλημα με το να φάνε δέκα ξερά δαμάσκηνα την ημέρα. Μπορεί να αρχίσει κανείς με τρία δαμάσκηνα και να φτάσει τα 100 γραμμάρια την ημέρα. Τα ξερά δαμάσκηνα μπορείτε να τα φάτε σκέτα, η με γιαούρτι, η με κουάκερ, η κουσκούς, με σαλάτα, με ριζότο, με κρέας.




Σημείωση Ίων Μάγγου.
Η οστεοπόρωση δημιουργείται από την μεγάλη κατανάλωση κρεάτων, πουλερικών, ψαριών καιγαλακτοκομικών. Εν γένε ι ζωικά προϊόντα. Γιατί ?
Γιατί το στομάχι γίνεται αλκαλικό αντί για πολύ όξινο, που είναι το φυσιολογικό. Αυτόματα το αίμα γίνεται όξινο. Ο οργανισμός για να σώσει τον άνθρωπο (που τρώει «παραδοσιακά» τρομάρα του), στέλνει τους οστεοκλάστες να διαλύσουν τα οστικά κύτταρα και παίρνοντας το Ασβέστιο το ρίχνει στο αίμα για να το ΑΛΚΑΛΟΠΟΙΗΣΕΙ. Οπότε η διαδικασία της οστεοπόρωσης αρχίζει από μικρή ηλικία.
Οι γυναίκες που έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα με την οστεοπόρωση, μετά την εμμηνόπαυση (και δεν έχουν ιδέα πώς να την καθυστερήσουν πάρα πολύ), ακόμα και έξι παιδιά να γεννήσουν αν τρώνε πολλά ωμα λαχανικά, φρούτα, χόρτα και καθόλου κρέας και γαλακτοκομικά δεν παθαίνουν ποτέ οστεοπόρωση μέχρι τα βαθειά γεράματα. Βάλτε τα δαμάσκηνα στην καθημερινότητα σας και απολαύστε καλή υγεία με γερό οργανισμό. Δεν έχετε να χάσετε και τίποτα. … και φυσικά ΔΕΝ ΠΙΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΓΆΛΑ


Ἴων Μᾶγγος ἀπὸ μία στάλα Πρώτη δημοσίευσις 9 Ἰουνίου 2011


Βίκυ Μοσχολιού

 17 Μαΐου 1943: Γεννήθηκε η Ελληνίδα λαϊκή τραγουδίστρια Βίκυ Μοσχολιού |  Cyprus Times

16 Αυγούστου 2005  πέθανε: Βίκυ Μοσχολιού Ελληνίδα τραγουδίστρια

Η Βίκυ Μοσχολιού (23 Μαΐου 1943 – 16 Αυγούστου 2005) ήταν Ελληνίδα τραγουδίστρια.

Πίνακας περιεχομένων
1 Η ζωή της
2 Δείτε επίσης
3 Παραπομπές
4 Εξωτερικοί σύνδεσμοι
4.1 Ψηφιακό αρχείο ΕΡΤ
Η ζωή της

Γεννήθηκε στις 23 Μαΐου 1943 στο Μεταξουργείο (Αθήνα). Ξεκίνησε την καριέρα της το Πάσχα του 1962 στην «Τριάνα» του Χειλά δίπλα στο Γρηγόρη Μπιθικώτση και τη Δούκισσα. Καθιερώθηκε το 1964 τραγουδώντας το «Χάθηκε το φεγγάρι» του Σταύρου Ξαρχάκου στην κινηματογραφική παραγωγή «Λόλα». Τον επόμενο χρόνο το τραγούδι της «Ένα αστέρι πέφτει - πέφτει» έγινε μεγάλη επιτυχία. Συνέχισε την πορεία της με συνεργασίες, μεταξύ άλλων, με το Γιώργο Ζαμπέτα, το Γιώργο Κατσαρό, τον Άκη Πάνου, τον Μίκη Θεοδωράκη, τον Σταύρο Ξαρχάκο, το Δήμο Μούτση, τον Βασίλη Τσιτσάνη, το Μίμη Πλέσσα, το Γιάννη Σπανό, τον Σταύρο Κουγιουμτζή, τον Τάκη Μουσαφίρη, τον Λάκη Παπαδόπουλο, τον Σπύρο Παπαβασιλείου, τον Λουκιανό Κηλαηδόνη, τον Γιώργο Χατζηνάσιο, τον Απόστολο Καλδάρα, τον Γιάννη Μαρκόπουλο, τον Ζώρζ Μουστακί, τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα και τον Σταμάτη Κραουνάκη αλλά και με στιχουργούς όπως ο Μάνος Ελευθερίου, ο Λευτέρης Παπαδόπουλος, η Λίνα Νικολακοπούλου, ο Νίκος Γκάτσος, ο Δημήτρης Χριστοδούλου, ο Χαράλαμπος Βασιλειάδης.

Τρεις μήνες μετά την επιβολή της Δικτατορίας του 1967, στις 13 Ιουλίου 1967, η Βίκυ Μοσχολιού μαζί με τον Γρ. Μπιθικώτση τραγούδησαν στο νυκτερινό κέντρο «Δειλινά» (Αθήνα), σε πρώτη δημόσια εκτέλεση, τον Ύμνο της 21ης Απριλίου, «Μέσα στ΄ Απρίλη τη γιορτή», (στίχοι Η. Καραμανέα και μουσική Α. Ρεμούνδου), σε εκδήλωση του τότε Ρ/Σ της ΥΕΝΕΔ υπό την καλλιτεχνική παρουσίαση του Γ. Οικονομίδη.

Επίσης, κατά τη Στρατιωτική δικτατορία συμμετείχε στους χουντικούς εορτασμούς της επετείου της 21ης Απριλίου στο Παναθηναϊκό Στάδιο ανάμεσα σε άλλους ηθοποιούς και τραγουδιστές.

Οι κυριότερες εμφανίσεις της έγιναν στον «Ζυγό» και το «Zoom» της Πλάκας στο πλευρό του Δήμου Μούτση, στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Στη διάρκεια της σταδιοδρομίας της είχε δώσει συναυλίες, ενώ εμφανίστηκε και στις βασιλικές αυλές της Ελλάδας, της Περσίας και της Ιορδανίας

Την Πρωτομαγιά του 1967 παντρεύτηκε τον ποδοσφαιριστή του Παναθηναϊκού Μίμη Δομάζο με κουμπάρο τον στρατιωτικό της Χούντας Ιωάννη Λαδά. Με τον Δομάζο απέκτησε δύο κόρες, αλλά το 1979 πήραν διαζύγιο. Έφυγε από τη ζωή το 2005 από καρκίνο, σε ηλικία 62 ετών στο σπίτι της στους Θρακομακεδόνες.

Στα τραγούδια της που έγιναν επιτυχίες συγκαταλέγονται τα: «Πάει, πάει», «Αλήτη», «Έτσι είν' η ζωή», «Τα Ξημερώματα», «Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ», «Θα κλείσω τα μάτια», «Δεν κλαίω για τώρα», «Ναύτης βγήκε στη στεριά», «Τα δειλινά», «Οι μετανάστες», «Άνθρωποι μονάχοι». Δύο επιτυχίες της ονοματοδότησαν νυκτερινά κέντρα της Αθήνας, τα «Δειλινά» και τα «Ξημερώματα».

Σοκολατόπιτα


Σοκολατόπιτα

Τι χρειαζόμαστε:
1 φλ. βιτάμ
5 αυγά
1 φλ. ζάχαρη
1 φλ. φουντούκια αλεσμένα
1 φλ. αλεύρι κοσκινισμένο (για όλες τις χρήσεις)
250 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα λιωμένη
250 γρ. σοκολάτα γάλακτος λιωμένη
Γλάσο
½ φλ. κρέμα γάλακτος
125 γρ. κουβερτούρα ή
Ganache creme

Πως το κάνουμε:

Διαβάστε περισότερο: Σοκολατόπιτα http://www.sintagespareas.gr/sintages/sokolatopita.html#ixzz23kOpKcex

Νίκος Σύλλας

 
16 Αυγούστου 1986 πέθανε: Νίκος Σύλλας Έλληνας δισκοβόλος

Ο Νίκος Σύλλας (Καλλιμασιά Χίου 1914Χίος 1986) υπήρξε ο μεγαλύτερος Έλληνας δισκοβόλος κατά την προπολεμική και την πρώτη μεταπολεμική περίοδο. Ήταν πανελληνιονίκης, βαλκανιονίκης, μεσογειονίκης και ολυμπιονίκης. Κατέρριψε δέκα φορές το πανελλήνιο ρεκόρ στη δισκοβολία, με κορυφαία επίδοση 51 μ. το 1939, που παρέμεινε ακατάρριπτη επί 18 χρόνια. Ήταν μέτριου ύψους αλλά είχε νεύρο, εκρηκτικότητα και καταπληκτικό παλμό στην περιστροφή, ίσως τον καλύτερο παγκοσμίως στην εποχή του. Υπήρξε αθλητής του Παγχιακού Γ.Σ. αρχικά και στη συνέχεια του Πανιωνίου Γ.Σ.

Πίνακας περιεχομένων
1 Βιογραφικά στοιχεία
2 Διακρίσεις
3 Πηγή
4 Εξωτερικοί σύνδεσμοι

Συνείδηση και Υποσυνείδητο

πηγή : http://anoixti-matia.blogspot.gr/2012/08/blog-post_7729.html?spref=fb

Συνείδηση και Υποσυνείδητο

Η Συνείδηση και το Υποσυνείδητο είναι δύο όροι που χρησιμοποιούνται πολύ συχνά, κυρίως στις επιστήμες της ψυχολογίας και την ψυχανάλυση. Ωστόσο, η πραγματική τους έννοια είναι διαφορετική από αυτή που δέχονται οι επιστήμονες του σήμερα.

Στη σημερινή κοινή (λανθασμένη) αντίληψη του σήμερα, ο όρος «Συνείδηση», σημαίνει η ποιότητα του ανθρώπινου πνεύματος να κρίνει την ηθική αξία της προσωπικής πράξης, η επίγνωση του ανθρώπου της ίδιας του της ύπαρξής, η έκφραση των αισθήσεων, κλπ.

Όλες αυτές οι συγγενικές έννοιες της συνείδησης συνδέονται με τις αντίστοιχες λειτουργίες του πνεύματος. Εδώ βρίσκεται το λάθος της σημερινής επιστήμης, διότι συνείδηση δεν είναι μια ιδιότητα του πνεύματος, αλλά μια λειτουργία της ανθρώπινης ψυχής.

Συνείδηση είναι ο έλεγχος, από την ψυχή, της ορθότητας των ανθρώπινων μας πράξεων.

Αυτός ο έλεγχος είναι σωστός, δίκαιος και ακριβής, επειδή η ψυχή δεν σφάλλει ποτέ στις ενέργειές της, ούτε στον παραμικρό βαθμό.

Όταν ορισμένες από τις πράξεις μας δεν είναι σωστές η ψυχή μας αντιδρά και προσπαθεί να ελέγξει το πνεύμα. Το αποτέλεσμα είναι ότι αισθανόμαστε τύψεις συνειδήσεως οι οποίες δεν σταματούν μέχρι το πνεύμα μας να απελευθερωθεί από το ηθικό βάρος.

Συνήθως συμβαίνει το παρακάτω: εφόσον στην επίγεια ζωή το πνεύμα είναι αυτό που κυριαρχεί στην οντότητα, δεν υπακούει πάντοτε στις κατευθύνσεις που δίδει η ψυχή. Το πνεύμα θεωρεί ότι οι τύψεις πηγάζουν από μια λανθάνουσα αντίληψη, η οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί με τόλμη ικανοποιώντας τα υλικά της συμφέροντα. Κατά συνέπεια αυτό το πρόσωπο ενεργεί συνεχώς ενάντια στο όφελος άλλων ανθρώπων, διαπράττοντας πολλές αδικίες και χωρίς να νοιάζεται εάν οι ενέργειες αυτές είναι σύμφωνες με την αρετή, τις ηθικές και ανθρωπιστικές αξίες, εφόσον απολαμβάνει τα αγαθά της γήινης ζωής.

Η συνείδηση, λόγω της αδυναμίας της (αδύναμο ψυχικό σθένος) και την περιορισμένη ικανότητα να επιβληθεί στον εαυτό της, παραμένει υποταγμένη. Ωστόσο, δεν μένει αδρανής, διότι παρακολουθεί με κάθε λεπτομέρεια όλες τις ενέργειες του πνεύματος.

Μετά το θάνατο, όταν η ψυχο-πνευματική οντότητα επιστρέψει στον ουρανό, η κατάσταση αντιστρέφεται. Τώρα η ψυχή είναι αυτή που κυριαρχεί στην οντότητα και επιβάλλεται ολοκληρωτικά στο πνεύμα μέσω της συνειδήσεως. Το πνεύμα εκφράζει τις τύψεις του ελεύθερα και με όλη τη συσσωρευμένη ένταση από τη γήινη καταστολή της.

Αν η παρανομίες της οντότητας είναι μεγάλες , λόγω των τύψεων που νιώθει από την συνείδηση, τότε η πίεση που δέχεται το πνεύμα γίνεται ανυπόφορη και απελπιστική.

Ο έλεγχος της συνείδησης γίνεται σύμφωνα με τους Θείους Νόμους, που είναι οι νόμοι της Ηθικής, της Δικαιοσύνης, της Αρετής και του ανθρωπισμού.

Οι Ανθρώπινοι νόμοι, οι οποίοι ως επί το πλείστον είναι λογικοί, δεν λαμβάνονται καθόλου υπόψη στις αποφάσεις της συνειδήσεως.

Αντιθέτως, η Θεία Νόμοι οδηγούν σε τιμωρία, ακόμη και για την παραμικρή αδικία εις βάρος άλλων ανθρώπων. Η συνείδηση, είναι εντελώς αδιάφορη για τους ανθρώπινους νόμους, ασκεί σκληρότερο ελέγχο με βάση τους Θείους Νόμους και κατακρίνει τα άτομα που εμπλέκονται στις πράξεις αυτές. Έτσι η θέση της οντότητας επιβαρύνεται, αυξάνοντας το Κάρμα της και πρέπει να υπομείνει μεγάλες δυσκολίες στο μέλλον, προκειμένου να απαλλαγεί από αυτό το τεράστιο φορτίο.

Η συνείδηση, ως εκ τούτου, είναι ο αλάνθαστος κριτής και ο ακούραστος δικαστής της οντότητας μας και αντλεί τη δύναμή της από την ενέργεια της Θείας Πνοής, τη ψυχή μας.

Το υποσυνείδητο είναι ένα μέρος της ψυχής, μια πτυχή της ψυχής. Εφόσον η ψυχή είναι κάτι το Θείο και τέλειο σε όλες της εκφράσεις της, το υποσυνείδητο περιέχει τόσο της αυτές ιδιότητες: την Θεότητα και την τελειότητα.

Εντός του υποσυνείδητου είναι όλα γραμμένα, από την απαρχή της εμφάνισής μιας οντότητας μέχρι το τέλος της της μελλοντικής εξελίξεως της. Από αυτήν την άποψη, το υποσυνείδητο αποτελεί το αρχείο της οντότητας.

Το υποσυνείδητο είναι ο πιο τέλειος μηχανισμός. Κρατά σε απόλυτη μυστικότητα τα μυστικά της ψυχικής μας ταυτότητας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ωστόσο, για ειδικούς λόγους, το υποσυνείδητο έχει τη δυνατότητα να ενημερώνει μερικώς το πνεύμα για ένα μελλοντικό γεγονός, το οποίο άμεσα

ή έμμεσα αφορά την οντότητα ή άλλους ανθρώπους.

Στη συνέχεια, το πνεύμα λαμβάνει ασαφείς και απροσδιόριστες εικόνες, μέσα από τα όνειρα ή μέσω προαισθημάτων, και εάν έχει ανεπτυγμένη οξυδέρκεια, μπορεί να γίνει αντιληπτό το πραγματικό νόημα των μηνυμάτων και θα λάβει τα τα κατάλληλα μέτρα για να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο.

Ένα άλλο σημαντικό λάθος που κάνουν οι επιστήμονες είναι ότι τοποθετούν το υποσυνείδητο εντός του εγκεφάλου. Όπως έχουμε πει, μόνο το πνεύμα βρίσκεται στον εγκέφαλο. Αν το υποσυνείδητο βρισκόταν επίσης εντός του εγκεφάλου, τότε θα αποτελούσε μέρος του πνεύματος και δεν θα ήταν σε θέση να κρατήσει εχέμυθα τα μυστικά της οντότητας μας. Αντ' αυτού, θα διαβίβαζε ανεμπόδιστα αυτά τα μυστικά στο πνεύμα. Το λάθος αυτό οφείλεται εν μέρει στην άγνοια των επιστημόνων στην διάκριση τους ανάμεσα στην ψυχή και το πνεύμα.

Τόσο η συνείδηση και το υποσυνείδητο βρίσκονται αποκλειστικά εντός της ψυχή και είναι περισσότερο τέλεια και ακριβή στις ενέργειές τους, εφόσον η Θεία Πνοή της οντότητας μας τα καθοδηγεί άμεσα.
http://afipnisoy.blogspot.com/

Έλβις Πρίσλεϊ



16 Αυγούστου 1977  πέθανε: Έλβις Πρίσλεϊ Αμερικανός τραγουδιστής και ηθοποιός

Ο Έλβις Άαρον Πρίσλεϊ (αγγλικά: Elvis Aaron Presley‎, 8 Ιανουαρίου 1935 - 16 Αυγούστου 1977), ευρύτερα γνωστός και απλά ως Έλβις, ήταν Αμερικανός τραγουδιστής, μουσικός και ηθοποιός. Γνωστός ως "ο Βασιλιάς της Ροκ εν Ρολ" ή απλώς "ο Βασιλιάς", θεωρείται ως ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες του 20ου αιώνα.

Ο Πρίσλεϊ γεννήθηκε στο Τούπελο του Μισισίπι, ενώ σε ηλικία 13 ετών μετακόμισε με την οικογένειά του στο Μέμφις του Τενεσί.

Η μουσική του καριέρα ξεκίνησε το 1954, ηχογραφώντας στην εταιρεία Sun Studios με τον παραγωγό Sam Phillips, ο οποίος ήθελε να φέρει τον ήχο της αφροαμερικάνικης μουσικής σε ένα ευρύτερο κοινό. Ο Πρίσλεϊ στην ρυθμική ακουστική κιθάρα συνοδευόμενος από τον βασικό κιθαρίστα Σκότι Μουρ και τον μπασίστα Μπιλ Μπλακ, ήταν πρωτοπόρος του rockabilly: ενός συνδυασμού μουσικής κάντρι και rhythm and blues. Το 1955 ο ντράμερ Ντ.Τζ. Φοντάνα εντάχθηκε για να ολοκληρωθεί το κλασικό κουαρτέτο του Πρίσλεϊ και υπέγραψε συμβόλαιο με την RCA Records σε μια συμφωνία που κανόνισε ο "Συνταγματάρχης" Τομ Πάρκερ, ο οποίος ήταν μάνατζερ του για περισσότερές από δύο δεκαετίες.

Το πρώτο του single με την RCA, "Heartbreak Hotel", κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 1956 και έγινε νούμερο ένα επιτυχία στις Ηνωμένες Πολιτείες. Με μια σειρά επιτυχημένων τηλεοπτικών εμφανίσεων και δίσκων, έγινε πρωτοπόρος το νέου δημοφιλούς ήχου του ροκ εν ρολ. Οι δυναμικές ερμηνείες τραγουδιών και το προκλητικό του στυλ, συνδυασμένα με ένα μοναδικό και ισχυρό μείγμα επιρροών τον έκαναν πάρα πολύ δημοφιλή και αμφιλεγόμενο.

Τον Νοέμβριο του 1956, ο Πρίσλεϊ έκανε το ντεμπούτο του στον κινηματογράφο με την ταινία Love Me Tender. Πηγαίνοντας να υπηρετήσει στο στρατό το 1958, ο Πρίσλεϊ έκανε επανεκκίνηση στην καριέρα του 2 χρόνια αργότερα με μεγάλη επιτυχία. Έκανε μερικές συναυλίες ωστόσο, καθοδηγούμενος από τον Πάρκερ, αφιέρωσε το μεγαλύτερο μέρος της δεκαετίας του 1960 γυρίζοντας ταινίες και soundtrack δίσκους. Το 1968, 7 χρόνια μετά την τελευταία του συναυλία, επέστρεψε στη σκηνή μέσω τηλεοπτικού αφιερώματος επιστροφής του ονόματι Elvis, το οποίο οδήγησε σε μια σειρά συναυλιών σε διάφορες πόλεις, μεταξύ των οποίων το Λας Βέγκας. Το 1973, ο Πρίσλεϊ έκανε τη συναυλία Aloha from Hawaii, με την οποία έγινε ο πρώτος σόλο καλλιτέχνης που έκανε συναυλία που μεταδόθηκε σε όλο τον κόσμο.

Ο Πρίσλεϊ είναι ο πιο επιτυχημένος εμπορικά καλλιτέχνης στην ιστορία της ηχογραφημένης μουσικής. Κέρδισε 3 βραβεία Grammy και απέσπασε το Grammy Lifetime Achievement Award σε ηλικία 36 ετών.


Πίνακας περιεχομένων
1 Πρώιμα χρόνια
2 Καριέρα
2.1 Ο Πρίσλεϊ και ο Τομ Πάρκερ
2.2 Στρατιωτική Θητεία
2.3 1968: Η επιστροφή
2.4 Τα τελευταία χρόνια
2.5 Θάνατος και ταφή
3 Χαρακτηριστικά
3.1 Φωνητικά
3.2 Μουσικές ρίζες
3.3 "Η μαφία του Μέμφις" και άλλοι φίλοι
3.4 Πρίσλεϊ και γυναίκες
3.5 Γκρέισλαντ
3.6 Επιρροή
4 Δισκογραφία
4.1 Studio albums
4.2 Soundtracks
4.3 Ανθολογίες
4.4 Singles
5 Φιλμογραφία
6 Σημειώσεις
7 Παραπομπές
8 Εξωτερικοί σύνδεσμοι

«Τα Ελληνικά Μουσικά Όργανα»



 
Εταίρα με άρπα και συμποσιαστής.
Χρονολογείται στα 430-420 π.Χ.

Τα ελληνικά μουσικά όργανα έτσι όπως εξελίχθηκαν σε μια μακρά χρονική διαδρομή 4.000 χρόνων από το 2000 π.Χ. μέχρι το 2.000 μ.Χ περιλαμβάνει ο συλλογικός τόμος «Ελληνικά Μουσικά Όργανα», που εξέδωσε το Τελλόγλειο Ιδρυμα Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και παρουσιάστηκε χθες στο Μέγαρο Μουσικής.

Τα ελληνικά μουσικά όργανα έτσι όπως εξελίχθηκαν σε μια μακρά χρονική διαδρομή 4.000 χρόνων από το 2000 π.Χ. μέχρι το 2.000 μ.Χ περιλαμβάνει ο συλλογικός τόμος «Ελληνικά Μουσικά Όργανα», που εξέδωσε το Τελλόγλειο Ιδρυμα Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και παρουσιάστηκε χθες στο Μέγαρο Μουσικής. Στο έργο αυτό φιλοξενούνται πρωτότυπες μελέτες από διαφορετικές προσεγγίσεις, δηλ. το βλέμμα της αρχαιολογίας και αρχαιογνωσίας, της φιλολογίας, της κατασκευής, του ήχου που εκπέμπουν, της ακουστικής τους και των αλλαγών που έχουν υποστεί ανά τους αιώνες και τις εποχές.

«Τα Ελληνικά Μουσικά Όργανα» είναι το αποτέλεσμα πενταετούς έρευνας του Αρχείου Μουσικής Εικονογραφίας και Φιλολογικών Πηγών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, η οποία ολοκληρώθηκε με την επιστημονική επίβλεψη της καθηγήτριας του Τμήματος Μουσικών Σπουδών Αλεξάνδρας Γουλάκη-Βουτυρά, που είναι και γενική γραμματέας του ΔΣ στο Τελλόγλειο Ιδρυμα.

«Για πρώτη φορά εξετάζεται το ζήτημα της παρουσίας και της χρήσης των μουσικών οργάνων στον ελλαδικό χώρο -υπογραμμίζουμε το «ελληνικών» γι΄ αυτό απουσιάζουν το πιάνο, το βιολί και άλλα όργανα που έρχονται από τη Δύση- σε τέτοιο χρονικό εύρος, από τα προϊστορικά χρόνια έως τον 20ό αιώνα. Δεν πρόκειται για μια συνεχή περιγραφή της ιστορίας τους, αλλά σημαντικοί ειδικοί επιστήμονες συναφών κλάδων από τον διεθνή χώρο αντιμετωπίζουν το θέμα από διαφορετική σκοπιά κάθε φορά, τη μουσικολογική, την ιστορική του διάσταση, την εικονογραφική, τη φιλολογική, την κατασκευαστική», δήλωσε η κ. Βουτυρά, προσθέτοντας ότι για το λεύκωμα αυτό εργάστηκαν γνωστοί και καταξιωμένοι αρχαιολόγοι, μουσικολόγοι, ιστορικοί, φιλόλογοι κ.ά.

Το βιβλίο χωρίζεται σε 12 κεφάλαια, καθένα από τα οποία βλέπει τα ελληνικά μουσικά όργανα από την πλευρά του συγγραφέα. Έτσι καταγράφονται οι φάσεις της πορείας τους στον χρόνο, αλλά και οι μεταλλάξεις τους (σχήμα, ήχοι που εκπέμπουν, μουσικές ανάγκες και τάσεις της εποχής) ανά τους αιώνες.

Πηγή: Έθνος
Διαβάστε περισσότερα Ἔρρωσο: 4.000 χρόνια ελληνικά μουσικά όργανα http://erroso.blogspot.com/2013/03/4000_13.html#ixzz2NdKspHjd